Lekker

Vrijdag had ik eerst colleges tot 17:00uur en daarna om 20:00uur ging ik een lezing van A.S. Byaat bijwonen. De lezing was georganiseerd door Academisch-Cultureel Centrum Spui25. Lezing was zeer interessant, jammer alleen dat A.S. Byaat wilde geen boeken signeren. Maar ja, auteurs…

Daarvoor moest wel iets eten. Eerst dacht ik dat ik naar een van de vele eetcafés in de buurt zou gaan, maar op laatste moment besloot ik toch naar een restaurant te gaan. Ik ben helemaal eens met Harold Hamersma, die zei dat „leven te kort is om slechte wijn te drinken”. Ik zou ook nog eten daar aan toevoegen. Ik heb een Italiaans restaurant gekozen Casa di David, nadat ik hun Herfstmenu zag. Ik had er meteen zin in.

Mijn keus viel op:
Millefoglie di melanzane alla parmigiana oftewel Gegrilde aubergines in filodeeg met mozzarella, tomaat en basilicum als voorgerecht,

20110924-180107.jpgLinguine al tartufo e spinaci oftewel Linguine met truffel en spinazie als hoofd

20110924-180131.jpgen Caffe in forchetta oftewel koffie, mascarpone, vanilleijs en slagroom toe.

20110924-180141.jpgDaarbij heb ik heerlijke Mascarpine wijn gedronken.

Alles was lekker en vers. Bediening was goed en attent. Ervaring was compleet toen de Italiaanse pizza maker begon te zingen.

Foto’s zijn met de telefoon gemaakt.

Skomentuj

