Czas

A raczej jego brak. Na początku tego roku obiecywałam sobie, że będę więcej i częściej pisać na blogu. Koniec roku nadciąga nieubłaganie, a większej ilości wpisów nie widać. Tak to właśnie jest z tymi noworocznymi postanowieniami. Niestety męczy mnie chroniczny brak czasu. Tak to jest jak się człowiekowi studiowania zachciewa. Studia pochłaniają większą część mojego czasu, poza tym muszę chodzić do pracy, nie ma lekko. I tak każdą wolną chwilę poświęcam na naukę, zadania domowe i inne atrakcje związane z obowiązkami szkolnymi. Nie zrozumcie mnie źle, ja nie narzekam. Ja się tylko tłumaczę, głównie przed samą sobą. Jeszcze tylko muszę wytrwać do końca semestru i potem już powinno być lepiej. Najcięższy okres będzie za mną, zakładając, że zdam wszystkie egzaminy.
Na szczęście udaje mi się znaleźć czas na czytanie książek. Nie tyle ile bym chciała, ale wystarczająco, żeby zapobiec marudzeniu. Bo ja jak nie czytam to marudna się robię. Na szczęście uniwersytet jest w Amsterdamie i pracuję na lotnisku i dojeżdżam komunikacją miejską, więc mogę czytać w podróży.
Jesień, do tej pory, traktuje nas łagodnie. Jest chłodno, ale często słonecznie. I pomyśleć, że w zeszłym roku o tej porze leżał w Holandii śnieg. Mam nadzieję, że zima nas oszczędzi w tym roku. Niestety w Holandii nie znana jest idea odśnieżania chodników, co oznacza, że chodzi się po kilkucentymetrowej warstwie lodu próbując utrzymać pionową pozycję i wszystkie kończyny w całości. Mam nadzieję, że w tym roku Pani Zima ominie Holandię. A przynajmniej nie będzie dmuchać śniegiem w naszym kierunku. Szkoda, że tutaj, w płaskim kraju, nie ma górali coby nam coś przepowiedzieli. No cóż nie pozostaje nam nic innego jak poczekać i zobaczyć, a na razie cieszyć się piękną jesienią.

Skomentuj

