Egzaminy

Okres egzaminacyjny w pełni. Dwa egzaminy już za mną i nawet wiem, że jeden zdałam śpiewająco. Dwa egzaminy z włoskiego jeszcze przede mną i jeszcze praca pisemna z literatury polskiej. Na szczęście nadchodzące egzaminy nie wymagają siedzenia w książkach i notatkach, bo to jeden jest z czytania, a drugi ze słuchania. Przygotowywanie się do tego drugie jest możliwe podczas wykonywania różnych prac domowych. Po raz pierwszy w moim dorosłym życiu nie mogę się doczekać Świąt Bożego Narodzenia, bo wreszcie będę miała spokój i nic nie będę musiała. Co prawda planuję zająć się przygotowaniami mojej pracy dyplomowej, ale nic na siłę. Jak będę miała lenia i ochotę na dzień na kanapie z książką to tak też zrobię. Błogi czas odpoczynku od ‚musiów’ i ‚trzebów’. Studiowanie okazało się moim żywiołem, ale egzaminy mogłyby mi zostać oszczędzone. To tylko niepotrzebne nerwy. Nie wiem jak A. to wytrzymuje. Jestem mu bardzo wdzięczna za wsparcie i spokój w tym okresie.
Wczoraj poszliśmy na wyprzedaż w bibliotece i wróciliśmy z 13 książkami i 9 płytami CD. Wszytko po €2 za sztukę. Raj na ziemi. Stos z książkami do przeczytania urósł do bardzo poważnych rozmiarów, a czasu trochę brak. Czytanie działa na mnie kojąco, więc staram się, nawet w najgorętszym okresie, codziennie znaleźć chwilę na przeczytanie paru stron. Na szczęście dojeżdżam na uniwersytet pociągiem. Co prawda to tylko około 15 minut, ale zawsze to kwadrans z książką.

Wyprzedaż

Choinki jeszcze nie mamy, kartki z życzeniami nie wysłane, ale na to wszystko przyjdzie czas po ostatnim egzaminie w środę.

2 thoughts on “Egzaminy

  1. Zazdroszczę Ci Aniu… Ja mam trzy przed – trzy po świętach. Po tym miesięcznym maratonie widzę się w styczniu w takim samym stanie jak truchła naszych choinek!
    In bocca al lupo!

    Lubię

Skomentuj

