Juni in de Haarlemse bibliotheek

Juni is de Maand van het Spannende Boek en in de Bibliotheek Zuid-Kennemerland kun je de hele maand juni een spannend boekenpakket bestellen. Hier kun je meer daar over lezen.  Ik ben geen grote thrillers lezer, maar ik vind het leuk om aan dit soort acties deel te nemen en wanneer ander moet ik het lezen als niet tijdens de Maand van het Spannende Boek. Ik heb dus een pakket besteld en vandaag opgehaald. Het is zo ontzettend leuk als je in de bieb een tasje ziet staan, met je naam erop.

Tas met boeken

En in de tas heb ik deze boeken gevonden:

Boeken Juni

Van onder naar boven:
„Zwarte piste” van Suzanne Vermeer
„De waterverkoper” van Geert van der Kolk
„Roomservice” van Elvin Post
„Bloedbruiloft” van Ellen Gerretzen
„De zwaluw, de kat, de roos en de dood” van Håkan Nesser
en de Crimezone magazine.

Heeft iemand van jullie een van die boeken gelezen?

Skomentuj

