Zmiany

Na blogu zmiany. Nowa szata graficzna i nowa nazwa. Jakoś mnie tak tchnęło, nie wiem dlaczego, że muszę coś zmienić. Ta nazwa chodziła już za mną od jakiegoś czasu, ale do tej pory nie miałam odwagi na zmianę. Mam nadzieję, że te zmiany mnie pozytywnie zmobilizują i zacznę wreszcie tutaj regularnie pisać.

U mnie też inaczej. Studia licencjackie skończone i zaraz zaczynam studia magisterskie, dwa kierunki równocześnie. Ostatnie tygodnie zeszły mi na przemyśleniach o życiu, planach i marzeniach. Nie chcę się tutaj na razie ze wszystkiego spowiadać, ale mam kilka postanowień i teraz mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Na razie jeszcze rozkoszuję się ostatnimi momentami wolności, bo już od poniedziałku koniec laby.

20130831-204014.jpg

Lato w tym roku, w Holandii jest wyjątkowo piękne. To moje pierwsze takie piękne i długie lato tutaj. Korzystam ile mogę i spędzam dużo czasu na powietrzu. Spaceruję i robię sobie wycieczki rowerowe. Taka forma ruchu odpowiada mi najbardziej. Mam nadzieję, że jesień też nas trochę porozpieszcza i pokaże nam swoją złotą, słoneczną stronę.

One thought on “Zmiany

Skomentuj

