Nowocześnie staroświecka

Lubię żyć w przyszłości. Twitter, Google+, Instagram, Foursquare i inne cuda techniki i internetu bardzo mnie cieszą i jestem ich zapalonym użytkownikiem. Nie wyobrażam sobie życia bez WiFi, i moich elektronicznych zabawek z jabłuszkiem.
Z drugiej strony uwielbiam papier i namiętnie kupuję nowe notatniki do zapisywania pomysłów, rzeczy do zrobienia i wogóle wszystkiego tego co mi się w głowie narodzi. Poza tym bardzo lubię pisać piórem wiecznym, co jest zasługą mojego taty, który mi kiedyś kazał pisać nasadką ze stalówką, taką maczaną w atramencie. Tak mi zostało, że stalówką pisze mi się lepiej niż kulką długopisową. Zresztą nic nie przebije dźwięku jaki wydaje stalówka przesuwana po papierze.

20130901-201013.jpg

Jak widać na załączonym obrazku notatników mam trochę. Wstyd się przyznać, ale większość z nich jest pusta. Moje pomysły i notatki mieszkają w moim iPhonie albo iPadzie. Staram się korzystać z notesów, bo szkoda, żeby leżały niezapisane, ale większość ma zabazgrane tylko kilka stron. iPhone, mój najlepszy przyjaciel, jest zawsze ze mną i zawsze pod ręką, żeby szybciutko coś zanotować. Z drugiej strony notes też bym mogła mieć zawsze pod ręką, w końcu po coś nosimy te torebki, w których i słoń by się zmieścił.

One thought on “Nowocześnie staroświecka

Skomentuj

