Kerst in The Body Shop

TheBodyShop

Een paar dagen geleden heb een uitnodiging van The Body Shop voor Het ready for this season VIP night gekregenIk ben dus vanmiddag, met een vriendin, daar naartoe geweest. 

Ik heb me ook voor een make-up advies ingeschreven. Ik draag make-up al meer dan 15 jaar, maar het is altijd leuk om te zien wat anderen met je ogen doen. Ik kreeg een mooie make-up in bruine kleuren, iets wat ik bijna nooit doe. Ik vind het wel mooi dus nu ga ik het ook vaker doen.

Ik kreeg ook de kans om de seizoen producten te bekijken en te ruiken. Er zijn de standaard geuren van vanille en cranberry, altijd lekker. Maar mijn hart, of moet ik zeggen mijn neus, werd door de nieuwe Ginger Sparkle producten gestolen. Wat ruikt het lekker! En kijk naar dat blik waarin een cadeau set verpakt is. Het is toch super schattig.

We hebben ook een kleine goodie bag gekregen waarin zatten: Glamour, Holy Soda, een flesje make-up remover, een lolly en twee monstertjes, een van body butter en een van een gezichtsmasker.

Al met al het was een geslaagde middag.

Skomentuj

