Tydzień w moim telefonie #4

Week 4

To już czwarty post w tej serii, która zresztą coraz bardziej mi się podoba. 

Tydzień zaczęłam czytaniem wielu, wielu stron. Nie dla przyjemności niestety, na studia. Na szczęście Alice wspierała mnie jak tylko mogła (2).

We wtorek odebrałam wreszcie dyplom (3). Co prawda musiałam następnego dnia go odnieść do sekretariatu, bo były w nim błędy, ale radości było co niemiara.

Wtorek był bardzo mokry, A. był cały dzień w pracy, a ja miałam lenia na gotowanie i postanowiłam coś zamówić. Padło na kuchnię indyjską (8). Ja miałam butter lamb, a A. lamb vindaloo. Pychota!

W tym tygodniu doszło też moje zamówienie z H&M. Dla siebie zamówiłam sukienkę w kolorze musztardowym (1), a dla A. sweter z golfem. Niestety okazało się, że rękawy są dla niego za krótkie, więc muszę sweter odesłać. Nie wiem po co mu takie długie kończyny urosły. Same problemy z nimi.

W czwartek upiekłam pyszny chleb (9), z którym trochę eksperymentowałam. Użyłam zakwasu w proszku i piekłam go w żeliwnym garnku, dzięki czemu miał pyszną chrupiącą skórkę. Zniknął prawie cały jeszcze tego samego wieczoru.

Sobota i niedziela stały pod znakiem dyni. Dostałam jakieś niesamowite ilości od kuzyna i trzeba było to jakoś przerobić. Zrobiłam więc dyniowe chutney (5), dżem dyniowo-pomarańczowy z wanilią (7) i dżem z dyni piżmowej z wanilią. Dżemy wyszły pyszne, chutney musi trochę postać, żeby nabrać smaku.
Sobota to też dzień debiutu! Zrobiłam moje pierwsze w życiu pierogi i to na pewno nie będzie ostatni raz. Nadzienie było dyniowe, oczywiście.

Poza tym byłam na prezentacji nowych produktów w Body Shopie, i miałam trochę spotkań towarzyskich. To był zdecydowanie dobry tydzień.

Skomentuj

