Week in mijn telefoon #7

Week6_Fotor

Weer een rustige week met weinig spannende gebeurtenissen. Ik denk ook dat het koude weer niet zeer uitnodigend is om heel veel te ondernemen. 

En dat is misschien goed ook, want gezien dat ik nog heel veel in te halen heb als het om lezen gaat, kan ik beter meer thuis blijven. Met mijn studie heb ik ook een klein achterstand opgelopen, door de luiheid die me overkwam. Het is niet veel beter geworden, maar ik doe mijn best. Ik heb ook niet echt keus. Morgen heb ik een tentamen dat ik eigenlijk op de dag van de grote storm moest schrijven. Ik moet ook nog twee opdrachten maken en inleveren deze week, die eigenlijk al lang klaar zouden moeten zijn. Ik moet flink aan het werk dus.

Afgelopen week was Alice echt lief en kwam in de ochtend bij ontbijt op schoot liggen spinnen. Dat is altijd een mooi begin van de dag.

Ik was een beetje verkouden. Ik denk dat een paar nachten te kort slapen tijdens de workshop heeft daar voor gezorgd. En net daarna zijn we met de vrienden uit gaan eten en waren we laat thuis, dus ik heb toen weer een korte nacht gehad. Gelukkig na 4 dagen aspirine en groot hoeveelheid vitamine C is het beter geworden en nu ben ik weer de oude.

Ik heb ook grissini gemaakt. Ze waren heerlijk en ik denk dat ik het vaker ga maken. Een perfect tussendoortje is het.

Donderdag ben bij een networkig event van de International Career Club geweest en ik liep er heen door de 9 straatjes. Ik vind het heel sfeervol daar, met die kerstverlichting. Eigenlijk zouden we dat winterverlichting moeten noemen, want het is niet alleen voor de kerst opgehangen.

Ik zit nu te studeren voor mijn tentamen van morgen. Met een beetje tegenzin, dat wel. Ik wil dat al achter de rug hebben. Nog vandaag door studeren en morgen is het voorbij.

In de avond studeer ik niet meer. Dan is het tijd voor het ontspannen op de bank zitten met een boek en Jack op schoot.

Gisteren heb ik het Book for paper lovers van Flow magazine aangeschaft. Wat een heerlijk boek is het. Heel veel leuke papieren dingen zitten erin. Ik kan niet wachten tot ik de kans krijg om het uit elkaar te halen.

Skomentuj

