Dromen

20131202-140825.jpg

Iedereen heeft dromen. Kleinere en grotere, makkelijk of moeilijk te realliseren. Dromen die we durven uit te spreken en dromen die we liever voor ons zelf houden.

Ik heb ook een paar dromen. Misschien komen die ook nooit waar, maar ik ga ze zeker najagen. Mijn dromen niet proberen realiseren is iets wat ik me niet kan voorstellen.

December, de laatste maand van het jaar. De maand van terugkijken en vooruit plannen. Ideale maand om te beslissen om  je dromen te realiseren.

Deze december zit ik vol van dromen en plannen. Ik probeer een stappenplan te ontwikkelen om weer verder in de richting van vervulde droom te komen. Ik weet nog niet of het mij allemaal gaat lukken. Misschien neemt het wat meer tijd in beslag dan oorspronkelijk gepland. Een ding is zeker. Ik ga het niet makkelijk opgeven. Ik blijf proberen. Er is niets mooier dan als je droom je leven wordt. Dat wil ik ervaren en daarvoor ben ik bereid hard te werken.

 

Skomentuj

