Tydzień w moim telefonie #8

Week7

To był tydzień nadrabiania zaległości, przeżyłam kolejny sztorm i cieszyłam się z czasu spędzonego w domu z moimi kochanymi kocurami. 

W poniedziałek musiałam napisać zaległy egzamin, który został mi uniemożliwiony przez poprzedni sztorm. W czwartek przez kolejny sztorm nie dojechałam na zajęcia do Amsterdamu. Na szczęście mój wykładowca też mieszka w Haarlemie i miał ten sam problem. Nic mnie więc nie ominęło. Historia lubi się powtarzać, bo pociągi przestały jeździć dokładnie w momencie kiedy dotarłam na stację, zupełnie jak poprzednim razem.

W tym tygodniu spędziłam też jedno popołudnie w uniwersyteckiej bibliotece, żeby nadrobić zaległości z różnymi zadaniami. Normalnie wolę pracować w domu, ale tym razem wyjątkowo dobrze mi się tam siedziało.

Udało mi się sfotografować mojego amsterdamskiego ulubieńca, który regularnie sypia w sklepowej wystawie wyciągnięty na słodyczach.

Moje kocury dzielnie dotrzymywały mi towarzystwa na kanapie. Oni są tacy słodcy, że nie mogę się oprzeć robieniu im zdjęć. Mam ich już dużo za dużo, ale co robić. Jedni fotografują dzieci, inni koty. Ja wogóle mam małego hopla na punkcie kotów i często do nich zgaduję na ulicy. I zupełnie się tego nie wstydzę.

Na zdjęciu z rowerami jest napisane parkowanie rowerów zabronioneJak widzicie ludzie się takimi zakazami nie bardzo przejmują. Wyraźna tabliczka z zakazem i dodatkowo dwie naklejki z przekreślonym rowerem nie robią wrażenia.

Wczoraj poszliśmy do naszego ulubionego sklepu serowego i kupiliśmy między innymi ser robiony przez mnichów. Jest przepyszny. Będzie pyszny do wina, albo trappistowego piwa.

A. zrobił na obiad smakowite pesto z natki pietruszki i migdałów, które zjedliśmy ze spaghettoni. Spaghettoni to takie grubsze spaghetti. My używamy Barilli No.7.

Dzisiaj mam dzień dla siebie. Spędzam go na kanapie, czytając i malując paznokcie. Taki dzień odpoczynku i naładowania baterii przed szaleństwem ostatniego tygodnia zajęć na uniwersytecie.

Skomentuj

