Tydzień w moim telefonie #10

Week10

Kolejny tydzień minął jak z bicza trzasł i powoli zbliżamy się do końca roku. Powoli zaczynamy też przygotowania do świąt. 

W tym tygodniu miałam egzamin i udało mi się oddać jedną z prac pisemnych grubo przed terminem. Dzięki temu mogę sobie teraz pozwolić na kilka dni wolnego, bez myślenia o studiach. Mam w planach czytanie książek, pieczenie ciasteczek i generalne nic nierobienie.

Produkcję ciasteczek rozpoczęłam wypiekiem ciasteczek migdałowych. Są tak pyszne, że zastanawiam się czy nie lepiej je ukryć, żeby przetrwały do świąt. Z drugiej strony to tak mało roboty, że zawsze mogę upiec nową porcję.

Chleb bez zagniatania to już standard u nas w domu. Od czasu do czasu piekę zwykły chleb, dla odmiany, ale jednak ten bez zagniatania jest najsmaczniejszy. Przepis znajdziecie w tutaj.

W czwartek byłam na przedświątecznej kolacji u koleżanki. Każdy z nas przygotował jedno danie. Ja zrobiłam przepyszną zupę marchewkowo- miodową. Jeżeli jeszcze nie próbowaliście to zróbcie ją koniecznie. To jedna z moich ulubionych zup.

W tym tygodniu otrzymałam też czasopismo, Biuletyn Polsko-Niderlandzkiego Stowarzyszenia Kulturalnego, w którym ukazał się mój tekst. Po niderlandzku! Cieszę się bardzo, bo małymi krokami dochodzi się do celu.

W tym tygodniu nadszedł też najwyższy czas na wysłanie kartek świątecznych. Tym razem ich nie policzyłam, ale było ich znowu dużo. My też dostajemy codziennie kartki z życzeniami świątecznymi. Bardzo mnie to cieszy, bo to piękna tradycja. Żaden sms, czy życzenia na FB nie zastąpią ręcznie podpisanej kartki pocztowej.

Skomentuj

