Biurko raz jeszcze

Nadal poszukuję idealnego biurka. Biurko, które Wam pokazałam tutaj kusi mnie bardzo, ale ponieważ mam już jedno, które jest po prostu za małe, chyba powiększę je dostawką. Szafki z Ikei i dwie deski, zalegające w pokoju gościnnym, i dostawka gotowa. Przynajmniej mam nadzieję, że to będzie takie proste.

W między czasie znalazłam idealne biurko, które ucieszyłoby również moje kochane futrzaki. Pewnie mnie na nie stać, ale pomysł jest świetny.

Foto: LYCS Architecture

Foto: LYCS Architecture

Człowiek pracuje, a kot się bawi. Genialne, szczególnie, że koty mają tendencję to wchodzenia na biurko i spacerowania po klawiaturze. W ten sposób też są blisko, ale nie przeszkadzają w pracy.

Skomentuj

