Rewolucja Tu i Teraz

No dobra. Ogłosiłam rewolucję. I co dalej?

Część z Was pomyślała: Fajnie, ale jak ja mam to zrobić? Chciałabym Wam pomóc, ale aż tak mądra to ja nie jestem. Nie mam przepisu pasującego każdemu, ale jest ktoś, kto potrafi mobilizować do zmian. Ten ktoś to Danielle LaPorte

Danielle LaPorte napisała dwie książki: The Desire Map i The Fire Starter Sessions. Jeszcze ich nie czytałam, ale planuję zakupić je sobie w ramach urodzinowego prezentu.

Mam dla Was dwa jej filmiki, które każdy powinien oglądać raz dziennie. Zastosować je jak mantrę. Powtarzać aż do skutku.

The Fire Starter Sessions

The Desire Map

 

Więcej jej filmików znajdziecie na jej kanale YouTube.

 

3 thoughts on “Rewolucja Tu i Teraz

Skomentuj

