Nieuw project

theaugustbreak_red

Susannah Conway heeft op haar blog The August Break aangekondigd. Ik heb geen behoefte aan een blog pauze, ik zou juist  hier vaker aanwezig moeten zijn. Daarom zal ik het project voor mijn eigen doeleinden gebruiken.

Sinds enige tijd wil ik dagelijks op mijn blog een post publiceren. Helaas, lukt het me niet echt. Het komt niet door het gebrek aan tijd of wil, maar gewoon door de luiheid. En de luiheid moet je bestrijden. Daarom ga ik deze uitdaging aan en ik hoop dat die mij zal dwingen om elke dag te posten.

Wat is het plan? Susannah, op haar blog, heeft de dagelijkse foto thema’s gepubiceerd. Ik zal elke dag een foto hier op de blog en op mijn Instagram delen. Soms ga ik een tekst aan toevoegen, soms niet. Soms zal het in het Pools, soms in het Nederlands, en soms in beide talen zijn. Belangrijkste is dat er elke dag een nieuwe post gaat verschijnen. Ik hoop dat ik op deze manier in het ritme van het dagelijks posten zal vallen.

Wat kun je verwachten? Hier is de lijst met foto thema’s:

augustbreaklist

2 thoughts on “Nieuw project

Skomentuj

