August Break: Iets nieuw

Day 28 Something New

Een nieuwe bakboek, vers gebakken cupcakes en nieuwe kreeftvorkjes, nieuw voor mij dan, ik heb de vorkjes op de rommelmarkt in Haarlem gevonden. Ik ben een grote fan van The Great British Bake Off en nadat ze vorige week een broodweek hebben gehad kon me in de boekenwinkel niet weerhouden en ik heb dit boek gekocht.

We hebben ook een nieuwe tijdschrift in Nederland. Eindelijk kunnen we Harper’s Bazaar in het Nederlands lezen!

Something new: 1st Dutch issue of Harper's Bazaar. Day 28 #augustbreak2014

A photo posted by Anna Maria Boland (@annamboland) on

Skomentuj

