Leuke series

Series-New-16918

Ik zit bijna elke dag op de hometrainer. Elke dag 45 minuten. Soms lees ik een boek, maar kijk ik eigenlijk liever een serie. Een aflevering duurt meestal ongeveer 45 minuten en daar door is het ideaal voor mijn hometrainer sessies. Wil jij weten wat ik kijk? 

Mijn favoriete serie te allen tijde is Gilmore GirlsAf en toe, als ik een slechte dag heb, kijk ik een paar afleveringen weer.

Credit: CNBC

Credit: CNBC

Andere serie, die ook afgelopen is, is Private PracticeEen spin-off van Grey’s Anatomy, waarin het hoofdkarakter is dr. Addison Forbes Montgomery, ex-vrouw van McDreamy.

Private-Practice-private-practice-1388648-1280-1024

Van meer actuele series kijk ik natuurlijk Grey’s Anantomy. Kun je het geloven dat het al 11de serie is? Ongelooflijk hoe snel dat gegaan is.

Greys-Anatomy-Poster

Een van mijn nieuwe favorieten is ScandalShonda Rhimes wist weer een geweldig verhaal te schrijven. Ik wacht ongeduldig elke week op een nieuwe aflevering. Olivia Pope is mijn heldin, en she saved me, too. 

20130819-214627

Daarnaast kijk ik natuurlijk naar The Good WifeHet is een van de beste series, die ooit op televisie geweest is. Julianna Margulies en Alan Cumming maken die serie eigenlijk. Mijn twee favoriete spelers hierin.

Credit: CBS.com

Credit: CBS.com

Nog niet zeer regelmatig, maar wel elke tweede week kijk ik een aflevering van Parenthoodwaarin de hoofdrol spelster is Lauren Graham en die ken ik van Gilmore Girls.

Credit: NBC.com

Credit: NBC.com

Dan hebben we nog drie nieuwe series waarover ik nog geen mening heb.

Eerst How To Get Away With Murdergloednieuwe productie van Shondaland.

1000.5x1

Bad Judge, met Kate Walsh, bekend van Grey’s Anatomy en Private Practice.

Credit: NBC.com

Credit: NBC.com

En State of Affairs met Katherine Heigl, die we allemaal heel goed kennen als dr. Izzie Stevens in Grey’s Anatomy.

Credit: NBC.com

Credit: NBC.com

Welke series kijk jij naar? Zijn er nog andere series die ik volgens jou zou moeten zien?

Skomentuj

