Wielki Plan

Foto: Florian Klauer

Foto: Florian Klauer

Wielki Plan. Brzmi dumnie, a tak naprawdę to tylko moja przyszłość. Wielki Plan ma mnie doprowadzić do wymarzonego celu, a nawet kilku i oznacza sporo zmian i efektywny podział tygodnia. 

Współczesna technika daje nam nieograniczony wybór akcesoriów do planowania i zwiększania produktywności, a nawet pamięta za nas o różnych sprawach. Tylko że ja lubię papier i oprócz kalendarza w telefonie, który mam zsynchronizowany z kalendarzem A., mam też kalendarz papierowy, w którym co niedziela rozplanowuję nadchodzący tydzień.

Tydzień składowy Wielkiego Planu zawiera kilka składników-postanowień. Wszystko to, czego mi potrzeba do realizacji celu. Teraz trzeba tylko te składniki dobrze rozplanować, rozpisać w kalendarzu i nadać im odpowiednie kolory, tak żeby było przejrzyście.

Wiele składowych Wielkiego Planu wykonuję codziennie już od jakiegoś czasu, ale jest to jakieś takie niekonkretne, rozsypane. Trochę tego i tamtego, przepis jakiś taki niedopracowany. Dlatego też nadszedł czas planowania dni, wyznaczania małych zadań, które złożone do kupy, pomogą mi osiągnąć upragniony cel.

Jesień to dobra pora roku na zabieranie się do pracy. Nie wiem czy to przez długie wieczory, czy przez nieodłączne skojarzenie z początkiem szkoły, ale to właśnie ta pora roku wywołuje u mnie potrzebę początków i zmian.

Tym razem to niezupełnie początki i żadne zmiany, ale nowa determinacja do realizacji Wielkiego Planu, który pachnie nowymi możliwościami.

3 thoughts on “Wielki Plan

  1. Jestem na podobnym etapie realizacji i odkryłam szablon na piękny dzienny planer w excelu, który można przerobić wedle własnego uznania. Az przyjemniej się „odhacza” zrealizowane punkty ;)
    Powodzenia :)

    Lubię

Skomentuj

