10 feiten die je over mij niet wist

 

Foto: Paula Borowska

Foto: Paula Borowska

Misschien weet je het al, maar misschien ook niet. Ik ben niet heel geheimzinnig over mezelf en heel veel feiten zijn je bekend. En ja, ik weet dat je zonder deze kennis ook gelukkig kunt zijn. 

1. Ik was een stewardess en heel lang dacht ik dat ik dat tot aan mij pensioen zal doen.

2. Ik heb meer boeken op mijn te-lezen-stapel dan ik in één jaar kan uitlezen.

3. Ik ben een hele goede Pit Bitch.

4. Als ik alleen was zou ik een „crazy cat lady” worden.

5. En alleen aardappelen met boter eten.

6. Stof stoort me niet.

7. Als ik niet lees, word ik vervelend, een soort van PMS.

8. Ik ben een stadsmeisje, maar tegelijk zou ik „in the middle of nowhere” willen wonen.

9. Mijn favoriete sport is boekheffen.

10. Soms voel ik me geen echte vrouw omdat ik noch van chocolade noch van winkelen houd.

Wist je dat al? Wat zijn de feiten die jij denkt dat anderen over jou niet weten?

2 thoughts on “10 feiten die je over mij niet wist

Skomentuj

